Re: Ukryty Bios

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 22:15:56 MET DST

Dnia 02-05-02 22:08, Użytkownik Wasiuk napisał:
> Mam problem wchodze do biosa (Award) a tu opcje sa niedostepne, widac je ale
> nie mozna zmieniac.

wygląda na to, że wchodzisz do BIOSu podając hasło użytkownika, a nie
administratora - niektóre BIOSy pozwalają ustawić dwa hasła, dające w
efekcie różny dostęp do poszczególnych opcji.

Czy mozna jakos zrobic by opcje w biosie staly sie
> aktywne ?

Wejść hasłem administratora :-) A na poważnie, zdobyć programik łamiący
hasła w BIOSie, albo tenże BIOS zresetować odpowiednią zworką na płycie.

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl