Re: monell - sklep

Autor: damdam (damdam_at_kki.net.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 14:29:38 MET DST

witam!
z ta firma mialem duzo do czyninia i mam nastepujace zdanie

1. Ceny sa mimo wszystko niskie, choc znalazlem nizsze
2. obsluga klienta okej, serwis do du....szy
3. na naprawe czeka sie zazwyczaj dluzej niz czeba
4. moj ojciec kupowal tam przez 2 lata okolo 30 kompow
5. 1% nowych elementow padniete
6. 20% kosci RAM-u pada po jakims czasie
7. dyski tez czasami (rzadko ale t raczej wina ich transportu)
8. w serwisie karty graficzne zamiast przyklejac kleja klejem na goroco
(serio, mam fotosa z plombami na tej karcie)
9. wole pewna mniejsza firme z Gliwic, ja ktos chce to podam namiary,
tam jak cos padnie wymieniaja od reki, ceny super i wogole sprzedawcy sa
super