Re: nagrywarki combo?

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 19:08:21 MET DST

Dnia Tue, 30 Apr 2002 16:02:10 +0200 niejaki(a) "zByH"
<ZBYSZEKHA_at_POCZTA.ONET.PL> napisal(a):

> Czy ktoś używa nagrywarek typu combo (nagrywarka+DVD). Jakie macie z
> nimi doświadczenia? Czy warto to kupić (do użytku domowego średnio dwie
> płyty tygodniowo)? Jakie moglibyście polecić? Z góry dzięki za
> sugestie.

to jest kwestia gustu. ja jestem zwolnennikiem rozwiazania
czytnik+nagrywarka. fakt faktem, czasem takie rozwiazanie wychodzi drozej,
ale niezawodniej. nagrywarki nie sa przystosowane do czytania plytek -
maja o wiele bardziej czula mechanike i optyke (bardziej to pierwsze) i
czytajac szybciej ja zajedziesz. dokladniej nie chce tlumaczyc co moze sie
popsuc, ale to mozna wyglowkoac nawet :) zuzyta przekladnia za daleko
przelozy laser podczas nagrywania i po plytce...

jesli masz male fundusze to combo na upartego moze byc, ale jak padnie za
poltora roku po kupnie to trzeba nowa i to jest kolejny koszt i kupowanie
combo moze wyjsc bokiem, bo w dluzszym okresie jest drozsze.

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|