Re: nagrywarki combo?

Autor: Mariusz Kozerski (mariuszkozerski_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 12:06:41 MET DST

Użytkownik "Piotr" <mpksmolinscy_at_poczta.onet.pl> napisał:

> Jesli chcesz nagrywac takie niewielkie ilosci jak podales to smialo
> polecam combo. Od ponad pol roku jade na LG GCC4120
> i jest OK.

    Mam to samo combo LG GCC-4120B bulk (32/12/8/8) już od jakichś 3
miesięcy. Jak na razie jestem zadowolony.
    Płytki wypala z prędkością x12. Ma technologie Burn Proof (choć
przyznam, że jeszcze nie widziałem jej w działaniu :-).
    Płytki DVD rippuje z prędkością od 2.2x do 4.5x (Smart Ripper). Ma
dobrą korekcje błędów, filmy na DVD wypożyczam i jak to z
wypożyczalni, trafiają się tak porysowane, że aż dziw bieżę że "toto"
się odtwarza.
    Z odczytem płytek audio i zwykłych CD-Romów nie ma żadnych
problemów. Dość cichy napęd.
    O awaryjności nic powiedzieć nie mogę, za krótko mam to cudo.
Gwarancji producent udziela na 12 miesięcy. Więcej informacji może
znajdziesz na http://cdrinfo.pl/.
    Ogólnie polecam szczególnie, że cena (ok 390 zł za OEM) nie jest
wysoka.

Pozdrawiam
Nazgul (7z9)
 --