Re: Wirus czy inna cholera?

Autor: Wicleben Wojciech (wicekrtv_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 18:41:29 MET DST

> Mam dwa kompy i spory problem: oba w tym samym mniej więcej czasie zaczęły
> się jakoś dziwnie zachowywać, wygląda jakby się zmówiły...
> Jeden ma win95osr2, drugi - xp. Na pierwszym objawy są takie, że przy
> odpalaniu jeden z dysków zgłasza potrzebę scandiska; i za każdym razem
jest
> mu co innego: za pierwszym - poprawił wskazanie wolnego miejsca, za
drugim -
> znalazł badbloki, za trzecim - krzyżujące się pliki, za czwartym - i na
takie objawy mialem na uwalonej pamieci RAM.... chodzila i nagle pewnego
dnia dup... cos sie dzieje! chyba calego kompa podmienilem nic nie myslac o
pamieci RAM a tu po wymianie owej .. pomoglo!!! ale po wsadzeniu jej do
innego kompa podzialala znowu pare dni ok i spowrotem sie zaczelo dlatego
musze ja wymienic (mam gwarancje). Pamiec noname.
pozdrawiam

--
          Wojciech Wicleben
       wicekrtv_at_poczta.onet.pl