Re: Abit KT7 jaki najszybszy procek ?

Autor: Desperado (pbelino_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 17:44:05 MET DST

> Czyli jedyne co to brać do testów i po kolei sprawdząć np takiego Durona
1,2
> lub Athlona 1,4 ?????
> Chyba tylko to wchodzi w grę, bo dane techniczne mogę wziąć w łeb !!!
> Pozostaje jeszcze wyrzucenie płyty na złom !

Z doświadczenia mojego kumpla mogę powiedzieć że Duron Morgan działa,
sprawdzał 1 gigowego. Ale ja bym sprawdził oczywiście czy wykrywane jest
SSE.
 Imho, jeśli masz możliwość oczywiście, sprawdź jakieś XP, porównaj go też
wydajnościowo naprzykład z TB 1,4. Ponoć są wersje TB 1,4 na szynę 200 a nie
266.

Pozdrowienia

Desperado