Re: Wybor monitora.

Autor: Michal Dwuznik (Michal.Dwuznik_at_cern.ch)
Data: Thu 02 May 2002 - 17:30:36 MET DST

> poczekaj trochę albo dołóż i kup LCD, naprawdę warto

A ja odpowiem że nie warto ....
Zależy do czego ....
Wymienie pare przyczyn dla ktorych ja jeszcze chwile NIE kupie LCD
(pracodawca tez mi nie kupi, bo poprosze o lepszy zwykly):
1) Dla mnie 1280x1024 oferowane przez 18" TFT to za nisko, potrzebuje
1600x1200
2)Lubie jak czarny jest czarny, i kolory nie zmieniaja sie po przesunieciu
krzesla o 30 cm (uprzedzajac, siadywalem przy 3 TFT, Philips 15, Viewsonic
18", Sun (nie wiem kto robi) 18", notebook HP,
przymiarka do notebooka IBM)
3)W mniejszych rozdzielczosciach sie lepiej gra ;) - a antyaliasing w TFT
pozostawia wciaz wiele do zyczenia
(moze ktoś wie jakim cudem IBM wyswietlacz UXGA laptopowy przy 800x600 tez
kaszani - przeciez 2x natywna rozdzielczosc powinno wygladac dobrze)
4) Rozmawiam czesto z szefem o rzeczach widocznych na monitorze - pokazujemy
paluchami, CRT sie łatwiej czysci, i dłużej to znosi)
5)Telewizje sie tez na CRT lepiej oglada, do drucików Trinitrona się
przyzwyczaiłem

Pozdrawiam
Michał

PS:Sun (Sony) GDM 5010-PT znaleziony w piwnicy w pracy działa doskonale, i
ciężko mnie będzie namówić na wymianę, Sony E400 sie marnuje obok, bo mnie
przy nim gały bolą