Re: monell - sklep - OSTROŻNIE

Autor: iks69 (iks69_at_2com.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 14:04:41 MET DST

MONEL TO BANDA PAJACÓW, CHAMIDEŁ I ....
Dział sprzedaży jest miły do momentu otrzymania kasy, potem to możesz liczyć
tylko na kopa w dupę przy każdej wizycie w firmie(no chba, że masz kasę).
Serwis - pożal się boże, nie dość, że koleś jest chamem i totalnym palantem,
z którym nie mżna normalnie pogadać, to na dodatek robi ludzi w ch*. Oddając
cokolwiek do naprawy zawsze masz zasugerowane, że to twoja wina, ty
popsułeś a tak i, że generalnie jesteś nikim.
Oddawałem budę 2 razy do naprawy, i dwa razy ją badali, konfigurowali i
testowali - i dlaje było to samo (jeszcze mi ją porysowali), za trzecim
razem oddałem do innego serwisu (zapłaciłem) i okazało się, że proc jest
walnięty i wiesza sprzęt. Jak przywiozłem im proca, oczywiście oni go
sprawdzili, następnie twierdząc, że proc jest OK wymienili mi go na nowy -
PARANOJA. Moje problemy ustąpiły. Swoją drogą jak testowano mi sprzęt w
innym serwisie to ten padnięty proc na innech płytach w ogóle nie ruszał, na
moim ECSie wieszał kompa po nieokreślonym czasie. Jak stwierdzili, że jest
dobry:-) ???? nie wiem.
Bardzo ciekawa rzecz, jak odadawałem kompa do monela to było tak nameszane w
biosie, że wydajność systemu spadała o 30%, wszystko po to aby sprawić, by
walnięty proc biegał.

W cenniku ceny NETTO, HURTOWE (jak zadzwonisz i zapytasz lie marży naliczają
na detal to usłyszysz, że 5%, jak kupisz kompa to okazuje się coś innego)
Koleś w dziale sprzedaży, dopóki nie zrozumie, że nie jesteś laikiem,
będzie próbowa ci wciskać kit (np. do zestawu biurowego z głośniczkami za 10
zł: płyta z raidem i SB Live, itp). Jak zrozumie, że jesteś lakikem to
jesteś przegrany.
Zestawy są plombowane.
Hasło do biosu podaja tylko ja się upomnisz (podobno jest standardowe).
Jak zamówisz zestaw to czekasz 1-3 dni i nie wiesz czy nie masz w nim np.
mojego procka z super ustawieniami biosu.
Jak kupisz części (od ręki) i poskładasz samemu to przy raklamacji
czegokolwiek, od chama w serwisie usłyszysz, że to twoja wina bo sam
składałeś i napewno to ty coś spaprałeś.
Jak kupisz zestaw to możesz do reklamacji dostarczyć całą budę.
Jak kupisz części i sam poskładasz to do reklamacji musisz dostarczyć tylko
uszkodzoną część, jak nie wiesz co jest padnięte to wykrycie usterki 50 zł
(mimo, że w kompie są części tylko z monela).

Dla mnie monel już nie istnieje, paru moich znajomych ma podobne
doświadczenia.
Osobiście to przypoamina mi to odrobinę kapitalizmu w socjaliźmie. Dopóki
nie zapłacisz jest podejście nastawione na klienta, jak zapłacisz to masz
gospodarkę nakazowo-rozdzielczą a punkcie obsługi klienta usłyszysz
"CZEGO???"

ODRADZAM i pozdraiwm
iks69