monell - sklep

Autor: WujkO (wujko_at_interia.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 09:33:15 MET DST

Witam
Kupował ktoś częsci tyudzież zestaw w sklepie monell www.monell.pl
Bardzo mnie zastanawiaja ich ceny częsci, zastanawiajaco niskie - i nie wie
m czy jest to netto czy brutto bo nigdzie nie napisali, orientuje sie ktos ?
?
Jak długo trwa realizacja zamówinia, czy jak pojade to od razu(tego samego d
nia) bedę miał sprzeta skompletowanego ??
I jak jest pózniej z gwarancją, czy np jesli mieszkam w innym miescie i jak
sie cos skopie musze wiezc do nich czy wystarczy do odpowiedniego serwisu w
innym miesci (blizszym dla mnie).
A i ostatnie: czy zestawy są plombowane ??

--
pozdro
          Wujko