Re: Mam na plycie glownej IrDA i co dalej?

Autor: pasikonik (mihal_at_polbox.com)
Data: Wed 01 May 2002 - 22:48:16 MET DST

Użytkownik Krzys-iek <krzys-iek@_________wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aapaje$c0r$1_at_news.tpi.pl...
> Użytkownik <mihal_at_polbox.com> przeslal takie znaki :

> zmontowal i dziala - to nie jego schemat ale z pdf przepisane ;) nie ma
> szans nie dzialac (chyba ze jestes dupa a nie facet i nie polutujesz jak
> trzeba ;))) )

OK dzięki. Zaintresowałem się trochę tym i sporo schematów znalazłem na
www.elektroda.pl Znalazłem też nieco prostszy i co za tym idzie też nieco
tańszy schemat na: http://www.elektroda.pl/dla_kompa/girder.html Nie jest to
co prawda w pełni irda, bo służy jedynie do odbierania sygnału, a więc loga
do komórki za jego pomocą się nie wgra, ale podłacza się go pod port
szeregowy i może być wykorzystywany w sztarszych komputerach np. do
sterowania pilotem. Jest zresztą na tej stronce odpowiednie oprogramowanie
do tego. W związku z tym mam pytanie, ponieważ jeszcze nie używałem żadnego
portu irda, czy program Grider PC będzie współpracował ze schematem ze
strony: http://republika.pl/bolsman2001/dane/irda/irda.html ewentualnie czy
jest jakiś inny podobny do niego program.
pozdrawiam
Michał J.