Re: Mam na plycie glownej IrDA i co dalej?

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 20:02:58 MET DST

Użytkownik <mihal_at_polbox.com> przeslal takie znaki :

> Interesuje mnie czy już ktoś coś takiego sobie zmontował i czy mu
> działa bez problemu, a także jaki soft jest do tego potrzebny.
> pozdrawiam
> Michał J.

zmontowal i dziala - to nie jego schemat ale z pdf przepisane ;) nie ma
szans nie dzialac (chyba ze jestes dupa a nie facet i nie polutujesz jak
trzeba ;))) )

www.infraport.de jeszcze jest

czesci 20zl

ja na allegro kupilem moduly HP irdy za grosze w ladnej obudowie a tamten
dalem znajomemu.