BSOD: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Autor: Paweł Machalski (pawmach_at_polbox.com)
Data: Wed 01 May 2002 - 22:53:50 MET DST

Witam!
Od razu zaznaczam, że mój problem nie dotyczy W2K/XP + SDI.
Mam łącze od Astercity. Płyta ECS P6IPAT, Celeron 900, Riva TNT M64,
SB Live Value i sieciówka Realtek 8139. 256 RAM. HD Fujitsu 6GB.
CDROM + CDRW. Zasilacz 300W. To chyba wszystko o sprzęcie. :)
Co do probllemu. Otóż zapuszczam ściąganie z edonkeya i wszystko działa
na początku ok, ale zawsze, wcześniej lub później, wywala BSOD z błędem
z tematu. Po adresach doszedłem, że to szyna PCI, ale nic więcej. MS
twierdzi,
że najczęściej jest to wynik złego drivera, żebym tylko wiedział, który...
Chciałem zapuścić driver verifiera, ale po restarcie (dałem sprawdzanie
wszystkich
driverów) BSOD... Wkurza mnie to, bo zaczęło się to po Wielkanocy i nie
wiem,
na czym rzecz polega. Zmieniłem już zasialacz z 200 na 300 W. Przekładałem
karty w slotach, bawiłem się w ustawianie IRQ ( np. żeby sieciówka miała
osobny)
wyłączanie cache - na nic. Może ktoś z Was też miał taki problem i go
rozwiązał?
Łata do SDI nie działa :-)
Pozdrawiam

Paweł Machalski