Jaka płyta

Autor: borec (borec_at_interia.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 22:44:15 MET DST

Zamierzam złożyć sobie nowy komputer, no i mam problem z płytą główną -
rzecz w tym, że koniecznie chcę, bym mógł korzystać ze swojej starej karty
dźwiękowej na złączu ISA oraz żeby procesor był od Intela (minimum
Celeron2), dobrze też żeby miał drugi kontroler IDE. Znalazłem kilka
kandydatek pod Celerona ale nie wiem którą wybrać w związku z tym mam prośbę
o czy ktoś mógłby mi podać jakieś swoje typy które uważa za najlepsze. Poza
tym mam pytanie czy istnieje płyta spełniająca w.w. warunki dla P4
ewentualnie czy istnieje jakaś przejściówka (może dodatkowa karta) która
umożliwia podłączenie kart ISA do PCI?