Re: lama - podlaczenie TV do kompa

Autor: JPS (janeks_at_komtech.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 22:14:05 MET DST

Użytkownik rychu napisał:

> na

> Obglondnolem sobie tego scart'a tylko nie za bardzo wiem jak go podlaczyc do
> karty dzwiekowej. Tego chincha za cholerke nie da sie wsadzic w gniazdo
> karty dzwiekowej.
> wyjscie z karty jest typu chiba jack - maly zresztom.
>
> takze sygnal VIDEO, ok pojdzie - ale co z dzwiekiem - zostana mi filmy
> nieme, czy moze mam podlaczyc glosniczki pod karte dzwiek?

Cześć
Na tej stronie masz opisane wyjścia kabla SCART:
http://www.hardwarebook.net/connector/av/scart.html
Jak masz gotowy - zarobiony kabel z wyjściem audio na chinch to musisz
sobie kupić albo zrobić przejście: dwa chinche na 1 jacka (stereo).
W sumie to żadna filozofia - w każdym sklepie kupisz końcówki żeńskie
Chinch (2 sztuki), trochę kabla - najlepiej słuchawkowego i 1 mini
jacka. Trzeba to ładnie polutować i już powinno działać.
A i jeszcze jeden numer (sam przez to przechodziłem) - jeśli masz
telewizor MONO, to dźwięk z karty będzie "niepełny" - bo karta podaje
dwa niezależne sygnały a w TV jest to łączone w jeden.
Ale można z tym żyć.

Powodzenia
Janek