Re: lama - podlaczenie TV do kompa

Autor: rychu (rychu_at_wp.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 21:57:59 MET DST

> i nie wejscie antenowe TV (choc wtyczki podobne) tylko scart przejsciowka
na
> cinch (video i 2 kanaly audio) i dalej do karty graf i dzwiekowej

Obglondnolem sobie tego scart'a tylko nie za bardzo wiem jak go podlaczyc do
karty dzwiekowej. Tego chincha za cholerke nie da sie wsadzic w gniazdo
karty dzwiekowej.
wyjscie z karty jest typu chiba jack - maly zresztom.

takze sygnal VIDEO, ok pojdzie - ale co z dzwiekiem - zostana mi filmy
nieme, czy moze mam podlaczyc glosniczki pod karte dzwiek?

dzieki za pomoc i pozdr

rychu