Coś się z płytą porobiło albo z czymś innym ogólnie to pomocy proszę !

Autor: monte (montemax_at_ventura.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 11:02:39 MET DST

Witam . Pomocy , wczoraj stało się cos z moja płytą Soltek SL-75KAV/-X ,
soket A
Zamiast dźwięków z głośników wydobywa się buczenie, w menadżerze urządzeń
wyświetla mi , że mam procesor 4,7GHz ,przy restarcie kompa pokazuje różnie
raz 333MHz , 1,55GHz i inne wartości .A mój procesor to Athlon 1,2 GHz .
Kurcze co jest poradźcie coś Szanowni Grupowicze, albo odeślijcie gdzieś
,piszę do was w trybie awaryjnym .
Pozdrawiam Tomek