Re: Modem? Tak, ale jaki?

Autor: WujkO (wujko_at_interia.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 09:37:53 MET DST

> Czy może mi ktoś polecić jakiś dobry modem wewnętrzny? Najlepiej gdyby to
> nie był winmodem. Jest ich taki wybór, że nie wiem który wybrać. Obecnie
> posiadam Pentagram Omen2, ale nie jestem z niego do końca zadowolony
> ponieważ zdarzają się nieudane połączenia. Innym mankamentem są sterowniki
> pod Win98 które są jakieś nieudane lub nie przeznaczone na polski rynek. P
> ich zainstalowaniu pojawia się komunikat o błędzie. Co prawda na stronie
> www.pentagram.pl jest rozwiązanie tego problemu (instalacja sterowników z
> [...]

ja nie miałem żadnych problemów z Omenem pod Win 98 choć mam ver 1, bardzo ł
adnie sie zachowywał, nic nie słał. Za to nie mogłem go zainstalować pod win
XP, miałem sterowniki najnowsze i nic.
Jak konczył instalować sterownik komputer sam sie resetował i pożniej jak s
ie mozna domyslic błąd:-(
Może coś u Ciebie z konfiguracją komp???

--
pozdro
          Wujko