Re: Riva TNT2 Model 64 16MB PCI

Autor: henhrust (wielkiptak_at_interia.pl)
Data: Sat 27 Apr 2002 - 20:21:43 MET DST

> Jaki sterownik dobrac do karty Nvidia Riva TNT2 M64 16MB PCI i skad
go wziac??

U mnie chodzi na każdych sterownikach.

> Sciagnalem Detonator z strony Nvidii, ale mi nie dziala(niby sie
instaluje,
> ale nie moge ustawic wiecej niz 16 kolorow i 640x480). Czy do kart
na PCI sa
> inne sterowniki?

na normalnych sterownikach jest OK chociaż widziałem specjalne dla PCI
ale nie zauwazylem roznicy.

!!! Z własnego doświadczenia wiem że te karty nie działają z
wszystkimi płytami gł.
Spróbuj poprzekładać karte do innego slotu PCI
Pozdrawiam.

--
henhrust Powered by:
P200MMX,64MBRAM,WDC 2,5GB