Re: Riva TNT2 Model 64 16MB PCI

Autor: mateuszm_at_poczta.fm
Data: Sat 27 Apr 2002 - 21:35:33 MET DST

Witam!

> !!! Z własnego doświadczenia wiem że te karty nie działają z
> wszystkimi płytami gł.

No to slicznie. Juz widze, ze mi bedzie dzialac:(
Probowalem juz ok. 8 sterownikow(w tym kilka specjalnie
dla Rivy PCI) i ciagle Error Code21. Co proponujecie?
Jak to diabelstwo zainstalowac. I czy ty pewne ze
na niektorych plytach gl. *nie da* sie zainstalowac
tej karty? Moja plyta glowna to jakies badziewiaste
Soyo(pod P(166-233)MMX)

> Spróbuj poprzekładać karte do innego slotu PCI
Juz probowalem... i nic.

pozdrowienia
od smutnego Mateusza