Re: .przejsciowka.

Autor: PAIN (check_at_my.signature)
Data: Sat 27 Apr 2002 - 14:22:58 MET DST

benek <benek.benek@(wytnijto)wp.pl> dared to post something like
this:

> po 1 o to chodzi
> http://www.zalman.co.kr/english/product/cnpsfanmate.htm
>
> po 2 drogo jak mieszkasz/bywasz w Warszawie to kup osobiscie w
> DiscoTechu http://www.discotech.waw.pl/ - za 16zl
>
> jak chcesz zwolnic obroty wentylatora na procku to polecam

Dzieki za szybka odpowiedz.
"Do not use FAN MATE 1 with a fan having a start up voltage of more
than 5V. Please check the start up voltage in the specifications of
the fan" - ??? A skad ja to mam wiedziec - cooler to miedziany Spire
na Socket A. W kazdym razie chyab sie skusze. A tak btw - do ile mniej
wiecej rpm da sie spuscic obroty na wlasnie tym coolerku (lub
podobnym) w dosc dobrze wentylowanej obudowie i z Athlonem
1600+@1900+(FSB ~155MHz) ?

--
PAIN
UIN:33559126