Re: MS-6117

Autor: Matteo (ivansoftUSUN.TO_at_interia.pl)
Data: Sat 27 Apr 2002 - 14:26:39 MET DST

Użytkownik "he-man" <he-man_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Witam, mam pytanie w zwiazku z plyta glowna Microstar MS-6117, wie
> ktos jaki maksymalnie duzy dysk twardy mozna do niej wlozyc? W
> instrukcji nic nie pisza na ten temat, w sieci tez nie moge zadnych
> wiecej informacji znalezc.

Mialem kiedys te plyte i z najnowszym BIOSem, w bodajze wersji 2.0 z lipca
99 roku nie chcial wspolpracowac 40 GB dysk twardy z Seagate (U5 Series). Po
wgraniu pierwotnego BIOSu, komputer sie uruchamial, ale dysk rozpoznawal
jako 8063 MB. Ze zworkami na 32 GB nie probowalem (kiedys nie bylem tak
obeznany ze sprzetem jak teraz ;-), ale domyslam sie, ze max pojemnosc dysku
na tej plycie to 32 GB - nie jestem w 100% pewien - zobacz na stronie
producenta: www.msi.com.tw

Pozdrawiam