Re: przydzial ramu na tekstury dla kart geforce

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 19:20:36 MET DST


Użytkownik "volcan" <cool_komputery_at_interia.pl> napisał w wiadomości
news:aa8hi2$iue$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
> > > Mam karte GF2 Titanium 64 MB. Pytanie mam takie. Jak przydzielic pamiec
> na
> > > tekstury w opcjach zaawansowanych dla Directx i OpenGL.
> > > po instalacji detonatorow (23.11) na "dzien dobry" mialem przydzielone 5
> > MB
> > > na OpenGL i 31 na Directx . Czy to prawidlowo czy zmienic ?
>
> Z tego co rozumiem podajesz wielkości wyświetlane w zakładkach sterownika.
> Otóż są to wielkości pamięci przydzielanej karcie graficznej pracującej w
> trybie PCI (czyli z wyłączonym AGP). Jeżeli normalnie korzystasz z AGP, to
> zalecane jest zmniejszenie tych wielkości do absolutneego minimum (najlepiej
> do 0) - w przeciwnym razie ta część pamięci jest niepotrzebnie rezerwowana.
[...]
Rezerwowana jest tylko gdy nie działa AGP (np. nie zainstalowano sterowników
do chipsetu)

PeJot



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:43:50 MET DST