Re: gwarancja - wymiana no nowy

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 14:44:01 MET DST

> jak najbardziej - patrz - kodeks cywilny art.581
> i zaden "sprzedawca" tego nie zmieni - chyba ze teraz sprzedawcy (a nie
> parlament) uchwalaja ustawy - ale nic mi o tym nie widomo ;-)

hmm a właśnie jakiś czas temu usłyszałem, że IBM chce zrobić (może już tak
jest?) iż po wymianie dysku na nowy gwrancje przedłuża na okres jaki
pozostał dla starego dysku (źródło kolega, który zasłyszał to w Actionie
wrocławskim).
jakiś tydzień temu inny kolega potwierdził to i dodał, że jeszcze inny
producent coś takiego zamierza wprowadzić. nie pamiętam który, ale jeden z
większych.

No i co o tym sądzicie? IMHO jeśli tak jest to mogą ten okres skrócić ale
nie mniej niż na 1 rok, bo i tak obowiązuje rękojma.

Pozdro. Seba