Re: AverTV Studio Phone

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 15:36:11 MET DST

"marlet" <marlet_at_friko2.onet.pl> OdpowiedŸ na

> Ja posiadam aver tv z radiem. Miałem przedtem jakąś inną ale generalnie
> mogę powiedzieć, że aver jest the best, bo jest na głowicy philipsa.
> Jak będaiesz miał dobry sygnał to jakość będzie idealna. Jej wady: jest
> droga i coś ma kłopoty z przechwytywaniem obrazu jak puścisz sygnał z
> video (kamery). Ja bym ją kupił!!!

Z tańszych to FlyVideo98FM na BT878. Działa pod wszystkimi windami, bardzo
dobry obraz, bez problemu można przechwytywać obraz w 768x576 25fps, ma
pilota i radio stereo.
Wady: Tv jest mono. Trzeba używać dodatkowych dekoderów nicam/a2.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488
adramel_at_nets.pl http://www.adramelech.prv.pl