Re: AverTV Studio Phone

Autor: marlet (marlet_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 21:55:51 MET DST

Ja posiadam aver tv z radiem. Miałem przedtem jakąś inną ale generalnie mogę
powiedzieć, że aver jest the best, bo jest na głowicy philipsa. Jak będaiesz
miał dobry sygnał to jakość będzie idealna. Jej wady: jest droga i coś ma
kłopoty z przechwytywaniem obrazu jak puścisz sygnał z video (kamery). Ja
bym ją kupił!!!
pozadrawiam