Re: komp mi buczy....

Autor: Piotr Kowalczyk (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 07:17:28 MET DST

Napewno jest to wentylator na procku, ewentualnie na grafice.. z tąd te
zwisy i zatrzymania ekranu. prawdopodobnie którys z nich wydaje ostatnie
tchnienia wiec trzeba go bedzie wymienic albo reanimować (wyczyscic ,
posmarować WD-40) co przedluzy jego zywot w sprzyjających okolicznosciach o
pare miesięcy.

Co do tłuczenia w komputer podczas pracy daruj sobie, ja też tak kiedyś
robiłem i pozegnałem sie z HDD

Pozdrowienia