Kontroler ata100 - jeszcze jedno pytanie

Autor: Rafal Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 07:27:09 MET DST

Witam !

nie tak dawno pytałem szczegóły instalacji
kontrolera ata100, a teraz jeszcze chciał bym
zadać jedno, może banalne pytanie ...

ja bootuje się komputer z takim kontrolerem ?
chodzi mi głównie o to, czy okupione to zostanie
dodatkowym czasem oczekiwania.
no bo jeśli ów kontroler ma swój bios, to zapewne będzie
się chciał ‘przedstawić’ a to przecież cenne sekundy ;-)

czy zachowuje się podobnie jak kontroler SCSI
który najpierw się przedstawia, potem to <Ctrl-A>
i poszczególne urządzenia ....
wszystko to trwa nawet minutę i bardzo mnie to denerwuje.

Czy z kontrolerami ata100 jest podobnie ?

dziękuje

Rafał