Re: Nalepka gwarancyjna a dowod zakupu

Autor: Pawel W (prabula_at_interia.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 11:46:32 MET DST

Raffa wrote:

>Witam !
>Ostatnio borykam sie z problemem plyty Abit BE6 II - wystrzeliły
>kondensatory
>plyta na gwarancji do października, uczone kilkuletnim doświadczeniem ze do
>uznania gwarancji wystarczy nalepka gwarancyjna ("stikers") udalem sie do
>sklepu gdzie sprzedawca poiformowal mnie ze bez dowodu zakupu nie uznają
>dzis ide jeszcze raz bo zostawilem plyte obiecujac ze dowod doniose (ale go
>wcieło)
>zastanawiam sie czy jesli nalepka jednoznacznie okresla sprzedawce i date
> [...]
dystrybutor zawsze (!!!) serwisuje sprzet pochodzacy od niego - ma baze
nr seryjnych - nie zadrzylo mi sie od ponad 20 lat jak sie tym bawie,
aby dystrybutor odmowil serwisowania klamotow pochodzacych od niego, jest to
kwestia renomy i zaufania, sprzedawce, ktory tak traktuje klientow
nalezy omijac szerokim lukiem

tak na marginesie - ostatnio klienci przychodza, biora wycene, marudza,
ze drogo i kupuja gdzies oszczedzajac pare zlotych, a potem i tak te
klamoty trafiaja do nas bo w 90% jest to szmelc byle jak zlozony, o
konfiguracji nie wspomne, co z tego, ze za grafe zaplacisz 10-20 zl
mniej jak nie ma wiatraczka i stopuje przy kazdej grze

pozdr
pawel w

Salon Muzyczny: pop, rock, jazz, klasyka, muzyka filmowa...
>>> http://link.interia.pl/f15ab