Nalepka gwarancyjna a dowod zakupu

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 07:52:29 MET DST

Witam !
Ostatnio borykam sie z problemem plyty Abit BE6 II - wystrzeliły
kondensatory
plyta na gwarancji do października, uczone kilkuletnim doświadczeniem ze do
uznania gwarancji wystarczy nalepka gwarancyjna ("stikers") udalem sie do
sklepu gdzie sprzedawca poiformowal mnie ze bez dowodu zakupu nie uznają
dzis ide jeszcze raz bo zostawilem plyte obiecujac ze dowod doniose (ale go
wcieło)
zastanawiam sie czy jesli nalepka jednoznacznie okresla sprzedawce i date
gwarancji oraz jest zabezpieczona przed odklejaniem itp. to czy w swietla
prawa handlowego nie mozna jej uznac za odpowiednik karty gwarancyjnej
(zwlaszcza ze takiej nie otrzymalem i nie mam nigdzie podanych warunków
gwarancji)
i pytanie do luudzi z serwisów itp. - czy po nr seryjnym dystrybutor moze
rozpoznac do jakiego sklepu sprzedał plytę ??

kiedyś miałem taki przypadek z dyskiem twardym ze oddalem na gwarancji i
wrócil ze to nie ten sklep go zakupił (pomyliłem sie)