Re: Ktora drukarke laserowa wybrac ?

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 09:44:47 MET DST

From: "BoreK" <borek_at_multicon.pl>

> HP LAser Jet 1000w
Mam od kilku miesięcy, jak na razie, jestem b. zadowolony. Wada: zajmuje
dość dużo miejsca.

> OKI Oki page 8w lite
Też o niej myślałem do czasu gdy w serwisie dowiedziałem się, że próba
drukowania czegokolwiek na drugiej stronie tej samej kartki powoduje utratę
gwarancji. Jako plus: listwa diodowa zamiast lasera z lustrami. (a więc
"niezniszczalność".)

> Minolta PagePro 1100L
Oglądałem. Być może jest dobra ale mnie się nie podobała i już. (wygląda jak
marnie wykonany pojemnik na śmieci)

> Lexmark E210
Ciekawa, mała i zgrabna, funkcjonalna. NIestety, wsadowy zespół drukujący
wystarcza na 1000 stron. Nowy (na 2,5 tys. stron) kosztuje 406 zł ! Czyli do
ceny należy od razu dołożyć te 400 zł. Za tą cenę można kupić dupleksowy
Panasonic KX P7100 i jeszcze zostanie na duuuuże piwo.

Pozdrowienia
Roman K.