Re: Standard Mode: Fault in MsDos Extender ?

Autor: kefas123_at_wp.pl
Data: Wed 24 Apr 2002 - 09:37:36 MET DST

> Standard Mode: Fault in MsDos Extender ?
>
> Jak żyje to nie widziałem takiego komunikatu przy instalacji Windows
> Czy ktoś może ma z tym jakieś doświadczenia?
> Powoli się załamuję bo dochodzę do wniosku że coś się satło z dyskiem
> twardym,
> ale na nim wszystko chodzi super tylko Windows9x nie moża zainstalować,
> niesamowite.
>
> Czy ktoś miał takie cyrki?
> Pozdrawiam
> TK

Witam

Miałem coś takiego. Komunikat o ile pamiętam był ten sam i to przy instalacji
win 98se. Powodowała go nieodpowiednia pamięć RAM. Płyta obsługiwała tylko
pamięci 100 MHz a ja miałem włożone 32 MB 100 MHz i 256 MB 133 MHz.
Jak wyjąłem kość, która pracowała na 133 MHz, to instalacja poszła bez problemu.
Potem włożyłem już na pracujący system ponownie 133 MHz i dalej chodziło bez
problemu. Ta szybsza pamięć przeszkadzała tylko przy instalacji.

Płyta ASUS P2B dysk był Seagate 40 GB Seria U5

Pozdrawiam
AL