Re: Kabel cdrom<->karta dzw.

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 23:52:23 MET DST

"Krzys-iek" <krzys-iek@_________wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:aa49h2$ijk$1_at_news.tpi.pl...
> Użytkownik <de-em_at_wp.pl> przeslal takie znaki :

> skrajne kable mozesz pomylic - to prawy, lewy kanal :)

Proponuje zeby podlaczyl tak zeby prawy kanal byl odtwarzany przez
prawy glosnik, lewy... itd., ale to pewno tylko jakims testowym CD
mozna sprawdzic. Chyba ze jakis song, utwor gdzie kanaly (choc krotko)
roznia sie od siebie znacznie, i porownac ze stcjonarnym. Ale moze jest
prostrzy sposob.
Pozdro
Rysko