Athlon XP i temperatura HELP!!

Autor: Mr Snake (snake134_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 23:50:19 MET DST

Cze!!

Pomóźcie mi i podajcie jakieś sposoby na schłodzenie athlona XP 1800+.
Zakładałem już 3 wiatraki. W obudowę Zalmana 39 CFM i dwa inne w różnych
konfiguracjach. Zalmana mam w bocznej ściance obudowy (wytłacza powietrze na
zewnątrz) Cooler mam Spire 5E34B3-H z miedzianą podstawą(
http://www.spire.nl/ ) A co do temperaturki :( pod windows 50-52 C,
podczas full pracy po 40 minutach dochodziła do 60 C. Słyszałem że to
jeszcze nie straszna temp. i że pewnie panikuję bez potrzeby ale jeśli ktoś
wie jak temu zaradzić to bardzo dziękuję. Acha jeszcze mam założoną
podkładkę COPPER SHIM (czysta miedź) Dzięki za pomoc.