Re: spadanie zasobow

Autor: Matteo (matteom_at_kki.net.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 20:30:15 MET DST

Użytkownik "Przemyslaw Osuch" <przemek_o_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Ostatnio moja Winda ME ma klopoty z zasobami.
> Bywa ze dochodza one do poziomu 6 %, po czym spadaja do 1 - 0 % i komputer
> zawiesza sie. Oczywiscie po drodze czesc programow odmawia posluszenstwa.
>
> Trudno mi ocenic czy jest to wina sprzetowa czy programowa. Na pewno nie
> odpalam zadnych dodatkowych programow poza wingate /podlaczone sa do niego
> na sieciowkach 2 kompy

Ja mialem kiedys podobny problem, rowniez z WinMe i WinGate - po pewnym
czasie zasoby systemowe spadaly, az konieczny byl restart komputera (wolalem
zrestartowac, niz czekac na 0% wolnych zasobow i zwis). Kiedy zainstalowalem
Win98SE, problem z zasobami nie pojawil sie ani razu. Mysle, ze to WinMe tak
lubi mieszac, nie wiem jednak co w nim dokladnie.