spadanie zasobow

Autor: Przemyslaw Osuch (przemek_o_at_go2.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 19:01:48 MET DST

Ostatnio moja Winda ME ma klopoty z zasobami.
Bywa ze dochodza one do poziomu 6 %, po czym spadaja do 1 - 0 % i komputer
zawiesza sie. Oczywiscie po drodze czesc programow odmawia posluszenstwa.

Trudno mi ocenic czy jest to wina sprzetowa czy programowa. Na pewno nie
odpalam zadnych dodatkowych programow poza wingate /podlaczone sa do niego
na sieciowkach 2 kompy/, GG, Symantec Anty Virus. Nie ma tez wirusow, ktore
by nie znal NAV 2002.

Wszystko, nawet z dwoma kompami wpietymi do sieci dzialalo dluzszy czas i
bylo pieknie. Problem zaczal pojawiac sie dopiero teraz. Reinstalowalem
windowsa, ale nic poza tym. Dla pewnosci odpialem jeden komputer z sieci.
Wylaczylem udostepnianie zasobow lokalnych. Jednak wartosc zasobow ciagle mi
spada.

Gdzie moze byc przyczyna ?