Re: DivX na P III 450

Autor: zByH (ZBYSZEKHA_at_POCZTA.ONET.PL)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 19:11:33 MET DST

> Czy to normalne, że przy pełnym ekranie (ale także w normalnej
rozdzielczości)
> filmy (takie o typowej rozdzielczości) przycinają mi się? PIII 450 MHz,
128 MB, karta
> jaka jest taka jest - S3 3D/2X 4 MB AGP. A może zły soft - mam
zainstalowanego
> pierwszego lepszego DivXa, który mi wpadł pod ręce.
>
> A może filmy mają się z zasady zacinać? ;)

 Mam bardzo podobny zestaw (Celeron 1G) plus dokładnie ta karta i są podobne
efekty to chyba rzeczywiście ta karta i należy ją zmienić na jakąś
współczesną. Mogę tylko powiedzieć że duże różnice były przy różnych
systemach i różnych sterownikach do tej karty. Najlepiej mi chodzi na Win XP
(lepiej niż na 98) i sterowniku ściągnąłem gdzieś z sieci bo to co się
instaluje standardowo do niczego się nie nadaje (oczywiście jeśli będziesz
chciał instalować XP to 128 pamięci nie wystarczy). Zmień też rozdzielczość
na 800X600 lub 640X480 i liczbę kolorów (potestuj) u mnie najlepiej chodzi
pod 800X600 ale gdy miałem 98 to 640x480). Rada aby zgrywać na dysk też jest
sensowna.