Re: DivX na P III 450

Autor: piotrek marczak (origin_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 19:51:05 MET DST

> Czy to normalne, że przy pełnym ekranie (ale także w normalnej
rozdzielczości)
> filmy (takie o typowej rozdzielczości) przycinają mi się? PIII 450 MHz,
128 MB, karta
> jaka jest taka jest - S3 3D/2X 4 MB AGP. A może zły soft - mam
zainstalowanego
> pierwszego lepszego DivXa, który mi wpadł pod ręce.
>
> A może filmy mają się z zasady zacinać? ;)
> --
> Samotnik
> Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

Teoretycznie najwazniejszy jest procek, dla divx-ow > 333. Powinno chodzic
ci normalnie, bo z tego co wiem przyspieszenie 2d nie jest w ogole
udoskonalane w kartach graf od s3 trio. Jak mialem celerona 433, 32 ram i
rive vante filmy chodzily bez zaciecia. Teraz mam durona 1 gig i nawet przy
najwyzej quality film chodzi bardzo plynnie.
gdzies czytalem ze "zaciecia sie" filmow nawet na 1,5 gig prockach moze byc
spowodowane zainstalowaniem windows media 7.
a moze nie przestawiles quality kodeka na najnizszy?

pozdro