Re: B IV i testowanie

Autor: JaKo (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 11:22:51 MET DST

On 23 Apr 2002 05:29:37 GMT, twlodar_at_pse.pl (Tadeusz Włodarczyk)
wrote:

>Trollujesz Waść. Ten kontroler jest _bez problemu_ rozpoznawany przez
>program diagnostyczny. OIDP (jestem w pracy, a mam go w domu), to jest
>oparty na chipsecie PDC267. SeaTools zgłasza go jako PDC266, ale tak jest
>zgłaszana cała rodzina.

Moze kontroler na karcie tak, ja mam kontroler Promise na plycie
(ASUS CUBX-E) i oto efekt:
Ostatni final BIOS - zaden program Seagate nie widzi dysku ani
kontrolera.
Ostatni BIOS beta - program diagnostyczny widzi Barracude IV 40GB jako
dysk:

ST72216AST $ $ $ $ $ $ $ $

(te dolary tez sa w nazwie dysku!)
i przy probie jakiejkolwiek operacji wali informacjami o bledach.
Po podpieciu do kontrolera BX wszystko dziala, ale dysk sporadycznie
gubi dane a nawet cale partycje. Program diagnostyczny twierdzi ze
dysk jest OK :)))

Nadmieniam ze mam od roku Fujitsu 40GB (tez UDMA5) a poza tym
podpinalem w kieszeni dyski Quantum i IBM i NIGDY nie zdarzyly mi sie
jakiekolwiek problemy. To co - Seagate robi kontroler w nowym
standardzie SUDMA ze tyle ludzi ma z nimi problemy czy co?
Dla mnie jest skopana elektronika (znaczy zle zaprojektowana
nie felerny egzemplarz).

Pozdrawiam

JaKo