Re: monitory - ktory ?

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 11:25:22 MET DST

"<< eMKa >>" <mk_at_alert.pl> wrote in message news:aa2uu0$n1b$1_at_news.tpi.pl...
> Z tych to oczywiście NEC, ale uwaga na czarne linie. (Diamondtron)
> Ale tak w ogóle to ne jest to górna półka 17".
> Poszukaj raczej czegoś w stylu SONY G220 - wyższe parametry, ale też i
cena

...tak i łatwiej o wadliwy egzemplarza. Mam 3 monitory Sony więc
wiem co mówię. Jak w ciemno to wszystko byle nie sony (no chyba,
że G520 za 4.500)...

> Jak chcesz coś kupować to raczej 19".

To siedemnastek się już nie kupuje?

Radziłbym kupić NEC-a. Na pewno będzie przyzwoity, z Samsungami
i LG bywa różnie, zdarzają się przyzwoite egzemplarze ale też
i ewinentne buble. Jeśli kupujesz w ciemno to nie ryzykuj, bierz NEC-a.
Trinitronowe paski wcale nie przeszkadzają, przyzwyczaisz się...

MS