Re: Obudowy modecom - ile sa warte ?

Autor: GG (gayosek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 10:13:26 MET DST

Użytkownik "towarzysz Vader" <vader_at_nospam.regionalna.net> napisał w
wiadomości news:3CC50061.8010502_at_nospam.regionalna.net...
> Po przesiadce ze zwyklej "blachy" bylem pod wrazeniem. Jak to czlowiek
> potrafi sobie zycie utrudnic robiac tanie i nedzne obudowy za 100 zl,
> ktore, teraz jestem tego pewien, nie nadaja sie do niczego innego niz
do
> bycia podstawka pod kwiatki czy sterte papierow.

Nie zakładaj domyślnie, że wszyscy grzebią codziennie w skrzynkach jak
ty. Dawniej były dobre małe obudowy AT. Wszysto zależy od potrzeb.

--
Grzesiek Gajewski
gayos_at_interia.pl