monitory - ktory ?

Autor: mandaryn (dembor_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 00:54:25 MET DST

Czesc

Od 3 lat jestem posiadaczem monitora philips 104b (14 cali). Wiem, ze to
troche pozno ale bez wzgledu na brak kasy postanowilem kupic na raty
jakas przyzwoita siedemnastke. Moje typy to:

1. samsung 757dfx
2. lg 795ft
3. nec fe750+

Czytalem archiwum i dowiedzialem sie ze najlepszym sposobem jest
wycieczka do sklepu i spawdzenie na wlasne oczy ktory z monitorow oferuje
najlepszy obraz. Niestety, mieszkam w niewielkim miescie i we wszystkich
sklepach ktore odwiedzilem mozna obejrzec monitory jedynie z dolnej polki
(700-900 zl).
Ktory z powyzszych monitorow wybralibyscie w takim razie w "ciemno"?
Dodam tylko, ze na podstawie przeczytanych postow moim typem jest NEC,
chociaz obawiam sie troche slynnych "paskow".

pozdry

mandaryn