Kupie tanio uszkodzony CD-ROM lub sam silniczek od CD

Autor: wit0_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 23 Apr 2002 - 00:57:30 MET DST

Witam. Konkretnie poszukuje kilku sztuk silniczków bezszczotkowych - tzw.
halotronowych od padniętych stacji CD - silniczki takie napędzają płytę w
stacji.Silniczki mogą być niesprawne -nie kręcić -ale mechanicznie
nieuszkodzone -potrzebne są do budowy zabawki.Warunek -silniczki od stacji co
najmniej 32X od wolniejszych mają za słabe magnesy.Ewentualnie mogą być
silniczki od twardego dysku -małe rozmiary -średnica zewnetrzna max 40
milimetrów.Interesują mnie slniczki tylko bezszczotkowe -trójfazowe -wygląd
charakterystyczny -wirnik na zewnątrz stojan w środku, kręci się część
zewnętrzna silnika.Oferty z ceną proszę na priv.(zależy mi na niskiej
cenie...)
Pozdr. Witek.