Re: Wiatrak w zasilaczu ATX

Autor: Berceuse (berceuse_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 19:40:38 MET DST

Maciej Nowak wrote:
> [...]
Od praktycznej strony nie mam z tym problemu, gdyż robiłem to parę razy
w zasilaczach AT dając 68ohm/2W i koszulkę na przewód.

Chciałbym się dowiedzieć, czy również zasilacze ATX są na taki proceder
odporne, tzn. czy po zmniejszeniu obrotów radiatory w zasilaczu nie
staną
się "parzące".

Wiatrak na procesorze już zwolniłem 120 Ohm opornikiem, temp. wg via
monitora wzrosła z 40 na 43 stopnie. Kupiłem nawet barracude, ruch
głowic
ledwo zauważalny, lecz ten szum z zasilacza mnie trafia.
Jak się wkurze to wypieprze te nowości i usiąde do niemego 486 :)))

Pozdrowiam
Berceuse