Re: GF2Ti i TvOut

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Mon 22 Apr 2002 - 18:11:47 MET DST

From: "Marcin" <zanny_at_wp.pl>

> Kupiłem karte GF2Ti z TvOut. Teoretycznie wszystko działa dobrze,
> chociaż nie można wyświetlić obrazu jednocześnie na TV i monitorze (na MX
> mogłem).

pewnie nie ma TwinView :)

> W każdym razie sprawa wygląda tak, ze jakość obrazu na TV jest
> delikatnie mówiąc nędzna. O porównaniu do mojego MX nie ma nawet mowy, cały
> czas widać jakieś zakłócenia obrazu, na karcie jest układ Chrontel 7007.

pisałem o tym w zeszłym tygodniu - na MX'ie miałem układ tv BT costam costam i kabelek s-video do telewizora i bylo gucio, po przesiadce na Ti z układem chrontel 7007 też był obraz koszmarny, jakby z zakłóceniami, pomogła wymiana kabelka z s-video na composite (chinch - dobrze ekranowany! za 9 pln :). na układzie BT (Booktree) było na odwrót - composite dawało koszmarny obraz.

> W tej sytuacji chce wymienić tą karte na inny egzemplarz, ale w gre
> wchodzi tylko GF2Ti. Jakiej firmy wziąść karte żeby obraz był dobry ? Czy z
> GF2Ti zawsze są układy Chrontel czy może inne też ? Jakiej jakości generują
> obraz na Tv ?

jw.

> pozdrawiam
> Marcin,