GF2Ti i TvOut

Autor: Marcin (zanny_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 22:45:07 MET DST

    Kupiłem karte GF2Ti z TvOut. Teoretycznie wszystko działa dobrze,
chociaż nie można wyświetlić obrazu jednocześnie na TV i monitorze (na MX
mogłem). W każdym razie sprawa wygląda tak, ze jakość obrazu na TV jest
delikatnie mówiąc nędzna. O porównaniu do mojego MX nie ma nawet mowy, cały
czas widać jakieś zakłócenia obrazu, na karcie jest układ Chrontel 7007.
    W tej sytuacji chce wymienić tą karte na inny egzemplarz, ale w gre
wchodzi tylko GF2Ti. Jakiej firmy wziąść karte żeby obraz był dobry ? Czy z
GF2Ti zawsze są układy Chrontel czy może inne też ? Jakiej jakości generują
obraz na Tv ?

    pozdrawiam
Marcin,