Re: divx a pamiec ???

Autor: Jarosław Jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 16:17:27 MET DST

sOnic wrote:

> dzieki za odp bo w takim razie majac procek k6-2 500 i 64 ramu (simm) oraz
> k. graf. 2MB, zacheca mnie do zmiany pamieci na 256dimm i riva tnt2 32MB
> gdyz w konfiguracji ktora mam teraz divx powyzej 3.11 zacina sie dosc
> ostro...

dodanie pamieci pomoze ale na cuda nie licz....
mialem 64 po do lozeniu na 200 roznica byla ale nie az tak znaczna jak
sie spodziewalem....
wazniejsza jest tu karta grafiki.... przy dobrej karcie odciazasz
procesor....

jezeli to nie pomoze to radze:
divx 4 lub 5 - zaleznie co bedzie u Ciebie lepiej
media player mniejszy niz 7.0
najnowszy vplayer alebo jakis program malo obciazajacy komputer
no i odtwarzanie filmu wykorzystujac zmiane rozdzielczosci wyswietlania
a nie dostosowanie filmu do uzywanej... (w vplayer dwie ikonki do
wyswietlania na calym ekranie)

pozdrawiam

  jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
  mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
  zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek