odpalic ac97

Autor: luk (luk_at_free.net.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 13:20:50 MET DST

hmm sprzedalem muze bo mi sie fajna cene za nia udalo osiagnac i
chcialem sie przez pare dni poratowac ac97 (dopoki na cos kasy nie
zloze) no ale mam problem niby wlaczylem karte ustawilem zworka na
mastera , w biosie wszystko powlaczalem ,wyjalem wszystkie karty
rozszerzen ze slotow i uklad niby wykrywa instaluje ale instalka konczy
sie komunikatem :
wystapil blad podczas instalacji urzadzenia. nieprawidlowe dane. ma ktos
jakis pomysl ? jakies ustawienia ? system od nowa ??? ja juz nie wiem za
wszystkie porady dzieki. system to xp a plyta k7vza 3 . stery do ac97
zaciagnalem najnowsze pod xp. pomozcie

--
luk
duron 800_at_1066 powered by ECS K7VZA