Re: ATA66 i ATA100

Autor: Szymon Wróblewski (simw_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 13:15:03 MET DST

> Jak czytasz pc.com.pl i nie widzisz dlaczego to raczej nie mamy o czym
> gadac.

1. No swietnie. Stwierdzenie tego typu to jest tylko proba uciecia dyskusji
( swiadczaca o braku argumentow - patrz 2) - zreszta bardzo popularne
stwierdzenie :))
    Mam u siebie taki katalog-zakladke w operze "Sprzet" jak ja otworze
laduje sie kilkanascie witryn opisujacych sprzet. Po zaladowaniu i
przejrzeniu co widze: grupe wzajemnej adoracji - te same newsy, te same
testy i odnosniki kazdy do kazdego. Wiekszosc testow jest conajmniej
lakonicznych patrz nukleon, tweak, redakcja.net. Na prawde czytajac test
skladajacy sie z kilku rysunkow z benchmarkami, bez komentarza (czesto nawet
bez porownan z innymi platformami) i oczywiscie link do sponsora. Tych
serwisow mozna uzywac conajwyzej do przegladania newsow. Na tym tle sie
wyroznia: cdrinfo - inna tematyka, bardziej specjalistyczna, testy robione
porzadnie, od dawna w ten sam sposob; twojepc: ale tylko odnosnie kart
graficznych jesli Kris popelni jakis tekst to wiadomo ze nie bedzie
sztampowy, bedzie mial wlasne przemyslenia, wnioski i nie zajmie 10
linijek - wiadomo ze nie ma rownych sobie w prasie elektronicznej :)) Do
tego dochodzi jeszcze tomshardware i strona frazira - reszta to juz jest
trzecia liga.

Na tle tych najlepszych pc.com.pl wcale nie jest az tak do tylu (szczegolnie
jesli chodzi o newsy). Co do pytania Plisskena na temat dyziow to jest ono
wlasnie na pc.com.pl w artykule, ktory polecal Qzyn

> www.pecet.w.pl :

2. Ales wymyslil przeciez to jest zwykly FAQ jak mozesz to w ogole
porownywac. Jak kazdy FAQ ma swoje miejsce w swiatku ale jest ono zupelnie
gdzie indziej niz popularne serwisy Gdzie tam znajdziesz odpowiedz na
pytanie pliskena (czy ty wogole byles na tej stronie ???) Cytat:
"Dokument ten ma na celu zaznajomienie nowo przybyłych dyskutantów ze
ZWYCZAJAMI i SPECYFIKĄ grupy pl.comp.pecet." Czesc tematow jest jeszcze w
fazie konstrukcji - przeczytanie tego FAQ zajmuje kilkanascie minut. Oto
inny z "cycatow":
"A1: I/O CH CK (I/O Channel Check) B1 : GND (Ground)
A2: D7 (Data bit 7) B2 : RESET
A3: D6 (Data bit 6) B3 : +5V (+5VDC )
A4: D5 (Data bit 5) B4 : IRQ2 (Interrupt Request 2)
A5: D4 (Data bit 4) B5 : -5V (-5VDC)
A6: D4 (Data bit 3) B6 : DRQ2 (DMA Request 2)"
Po cholere to komu??????

Pozdrowienia
Simon