Jaka tania nagrywarke?

Autor: Oriano (oriano_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 10:53:26 MET DST

Witam!

Planuje zakup nagrywarki. Chce przeznaczyc na nia max. 350-400 zlociszy. Co
polecacie w tej cenie? Nie zalezy mi tak bardzo na szybkosci, raczej chodzi
mi o to, aby byla niezawodna przy wypalaniu plyt. Nie bede tez duzo
nagrywal - ok. 2 plyt tygodniowo.

Aha, i czy warto pozostawic dotychczasowy czytnik CD? Mam LGx52 - uzywam go
do instalowania oprogramowania no i niekiedy do gier, jesli nie da sie
uruchomic gierki bez CD-ka :-)

Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelkie sugestie :-)

Oriano