Re: Drukarka HP 930C

Autor: Sandra (sanderkaNOSPAM_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 12:00:35 MET DST

"Avalon_at_am" <marianr24_at_aol.com> napisał(a) w wiadomości ...

> Wierutna bzdura!...
> Do Hp 920 i innych dokupisz dodatowy adapter, zainstalujesz w miejsce
> tylnej wyjmowanej scianki + odpowiedni driver i drukujesz dwustronnie
> z automatycznym przewijaniem (obracaniem papieru) a nie reczne
> obracanie pliku stron po wydrukowaniu stron parzystych co ma miejce w
> niektorych modelach, a ponadto ta funkcja zostala wyeliminowana w
> driverach do tych printerow pod Win XP.

Oczywiście że można dokupić opcjonalnie dodatkowy adapter,
co podnosi cenę drukarki.
Miałem na myśli że nie ma go w standardowym wyposarzeniu.

= SANDRA Powered: BE6-II & PIII 1_at_1,26 =
=   GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM   =
=  GeForce2 Ti 64 MB 256/460 & SBLive  =